En ren fornøjelse

At købe rengøring er desværre alt for ofte ligesom at købe elastik i metermål. Det er svært at sige, præcis hvor meget, man får for pengene. Selv om man ikke nødvendigvis bliver snydt, så nager mistanken alligevel. Hos RENO2 synes vi ikke, at det er tilfredsstillende – hverken for dig eller os. Derfor gør vi en hel del for at sikre og dokumentere kvaliteten af vores rengøring.

Vores Medarbejdere

Vores medarbejdere

Vi kan aldrig blive bedre end vores medarbejdere. Derfor gør vi meget ud af at rekruttere de rigtige mennesker, som er både grundige og pligtopfyldende. Samtidig sørger vi for at give dem de bedst mulige arbejdsbetingelser.

Det begynder med en grundig oplæring, men vi tror også på, at det er til medarbejdernes fordel, at vi bruger miljøvenlige rengøringsmidler og bruger den tid, der skal til for at gøre ordentligt rent. Med de rette arbejdsbetingelser er det lettere at levere et stykke arbejde, som både kunden og én selv kan være tilfredse med, og det er godt for arbejdsglæden. Måske er det grunden til, at vi har et usædvanligt lavt sygefravær.

Vores Medarbejdere

Egenudviklet kvalitetsstyringssystem

Vi har udviklet vores eget online rapporteringssystem. Med det kan den rengøringsansvarlige hurtigt og nemt rapportere, hvis der er noget, som ikke er gjort ordentligt rent – og så retter vi naturligvis op på det.

Systemet er baseret på vores plantegning over virksomheden, så det er let at pege de relevante steder ud. Vi mener, at det både er en mere moderne og effektiv metode end en notesbog, som ligger og samler støv i receptionen.

Vores Medarbejdere

Kvalitetschef både af navn og af gavn

Vi er ikke større, end at vores kvalitetschefer har tid til at inspicere rengøringen jævnligt. Og det gør de. Faktisk vil du som kunde hos RENO2 opleve at få besøg cirka dobbelt så ofte, som du er vant til.

Kvalitetschefen kommer naturligvis i dagtimerne, så du har mulighed for at sige tingene ansigt til ansigt.