Sådan sikrer vi kvaliteten

Hvad nu hvis… du ikke skulle bruge tid på klager over rengøringen?

For os er rengøring et håndværk, og derfor sætter vi en ære i at udføre det ordentligt. Det er også vigtigt for os, at du ikke betaler for mere, end du får. Og at du ved præcis, hvad du betaler for. Derfor er vores direktør Jacob med hele vejen, når vi udarbejder et tilbud, der passer præcist til jer. 
Vi lover ikke noget, vi ikke kan holde. Vi holder til gengæld, hvad vi lover. Derfor gør vi os umage med at sikre, at vores rengøring lever op til dine – og ikke mindst vores egne – krav om kvalitet.

Garanti for ordentlighed

For at du kan være sikker på, at vi også mener det her med ordentlighed, så gør vi hver dag vores ypperste for at leve op til Servicenormen. En garantimærkning, som udelukkende tildeles medlemmer af Servicebranchens Arbejdsgiverforening, og som stiller store krav til os, men vigtigst af alt sikrer, at du som kunde kan være sikker på, at der er styr på økonomiske attester, kvalitetsstyring, miljøhensyn, arbejdsmiljø, personaleforhold, uddannelse og eventuelle underleverandører. Dansk Standard kontrollerer i øvrigt løbende, at vi overholder samtlige krav i Servicenormen.

Her kan du læse mere om, hvad Servicenormen betyder for dig: Seriøsservice.dk

Loyale medarbejdere

Rengøring er vores håndværk, og det kan du mærke på vores medarbejdere. De lægger stolthed i deres arbejde, og vi lægger stolthed i dem. Når vi rekrutterer medarbejdere, lægger vi vægt på, at de er grundige og pligtopfyldende, og vi sørger ikke bare for, at de får en grundig oplæring af vores erfarne kvalitetschefer, vi giver dem også de bedst mulige arbejdsbetingelser. Det gælder selvfølgelig overenskomst, forsikring, pension og alt det andet tørre. Men det gælder også tid nok til at udføre deres arbejde. Måske er det derfor, vi har et meget lavt sygefravær og medarbejdere, der sjældent forlader os.  

Altid til rådighed

Vi kan ikke love, at der aldrig sker fejl, men vi kan love, at vi reagerer med det samme. Vi sætter nemlig også en ære i at være nærværende. Og vi er ikke en større virksomhed end, at du altid kan få fat på os, når et akut problem dukker op. Har du brug for at tale med vores direktør Jacob på kontoret, er det ham, du ringer til. Skal du have fat i din faste kontaktperson, har vi allerede udstyret dig med et direkte nummer.

Hyppige besøg

Vi håber ikke, at du bliver træt af at se på os, når du vil få besøg af vores kvalitetschefer dobbelt så ofte, som du er vant til. Når det gælder vores kvalitetschefer, har de håndværket siddende på rygraden, og vi er som sagt ikke større som virksomhed, end at de har tid til at inspicere rengøringen jævnligt. De kommer i øvrigt både, når vi gør rent hos dig, og i dagtimerne, så I kan tale sammen ansigt til ansigt.